Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál
A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.
A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.
A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.
A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.
A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.
IDÉN IS VÁRJUK HAJÓS ÜGYFELEINKET SZEZONÁLIS ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINKON!
Címke: HAJÓZÁS,
Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén! Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...
MA ESTE RÖVID IDEIG A KÖKÉNY RENDSZER NEM LESZ ELÉRHETŐ
Címke: KÖKÉNY,
Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy április 5-én, pénteken 21:00 és 21:30 között a KÖKÉNY rendszer tervezett karbantartása zajlik, amely időtartartam alatt a rendszer nem lesz...
VASÚTI VIZSGABIZTOSI FELKÉSZÍTŐ - 2024
Címke: VASÚT,
A vasúti vizsgabiztos jelölteknek a vizsgabiztosi névjegyzékbe történő felvételi kérelem beadását megelőzően a Vasúti Vizsgabiztosi és Ellenőrzési Osztály által szervezett, a vizsga lebonyolításának módjáról szóló, két napos felkészítőn kell részt venniük. Első...
ÁTMENETI SZÜNET A VASÚTI ÜGYFÉLFOGADÁSBAN
Címke: VASÚT,
2024. március 26-án 11:00 után az ügyfélfogadás szünetel a Vasúti Vizsgaközpontban (az érintett helyszín: 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.). A Vasúti Vizsgaközpont ügyfélszolgálatának félfogadási ideje az alábbi oldalon érhető el: https://vizsgakozpont.hu/vasut/elerhetosegek ...