Álláslehetőségek
Üzemeltetési koordinátor
Ellátási munkatárs
Szakrendszeri és ügyviteli szakértő
Kontroller
Vizsgaszervező
Vasúti vizsgáztatási szakértő
Üzemeltetési koordinátor
Főbb feladatok, munkák
- Üzemeltetési tárgyú beszerzések előkészítése: műszaki leírás, adott esetben szerződéses feltételekre javaslat meghatározása, a szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése;
- Részvétel az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok ellátásában és az üzemeltetési költségek tervezésében;
- Az ingatlanokhoz kapcsolódó beruházások és felújítások műszaki előkészítése;
- Vagyongazdálkodási feladatok körében az ingatlanállomány naprakész ismerete, üzemeltetési szerződések módosításában való részvétel, javaslattétel az ellátandó feladatokra;
- Közreműködik az ingatlanok kezelésével, használatával és nyilvántartásával, valamint a Vizsgaközpont munkavállalóinak elhelyezésével kapcsolatos ügyek intézésében;
- A közszolgáltatási szerződések szakmai előkészítésével és teljesítésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés;
- Részvétel az eszközgazdálkodással kapcsolatos feladatok előkészítésében; javaslattétel a selejtezére;
- Mobiltelefonok és mobil kommunikációs szolgáltatások beszerzésének előkészítése, a telefonok nyilvántartása, kiadása, javíttatása, selejtezése;
- Részvétel a szakterületét érintő szabályzatok kialakításában, elkészítésében;
- Riportok, beszámolók elkészítése, adminisztratív feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Műszaki, pénzügyi, gazdasági vagy közigazgatási végzettség;
- MS Word, Excel, Outlook magabiztos ismerete;
- Ingatlanüzemeltetési területen szerzett tapasztalat;
- Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
- Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
- Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
- Analitikus és rendszerszemlélet;
- Tanulásra való hajlandóság.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés
- Versenyképes jövedelem
- Folyamatos szakmai támogatás
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Ellátási munkatárs
Főbb feladatok, munkák:
- Beszerzések műszaki specifikációjának elkészítése, javaslattétel a szerződéses feltételekre;
- A beszerzésekhez szükséges engedélykérések adminisztrációs folyamatának teljeskörű intézése;
- Kapcsolattartás a beszerzéseket lebonyolító szolgáltatóval, igénybejelentések, adatszolgáltatások elkészítése, nyilvántartások vezetése;
- Részvétel a beszerzési költségek tervezésében;
- Megrendelések, szerződések teljesítésének nyomon követése;
- Műszaki leírások elkészítése központosított közbeszerzési portálokon (KEF, NKoH, DKÜ);
- Részvétel a beszerzést érintő belső szabályzatok kialakításában, elkészítésében;
- A napi működéshez szükséges ellátási igények összegyűjtése, rendszerezése, teljesítés nyomon követése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú műszaki, pénzügyi, gazdasági, közigazgatási vagy jogi végzettség;
- Beszerzési területen – ajánlatkérői oldalon - szerzett tapasztalat;
- KEF, NKoH portálok használatának legalább alapszintű ismerete;
- DKÜ, DMÜ portál magabiztos ismerete;
- Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
- Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
- Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
- Analitikus és rendszerszemlélet;
- Tanulásra való hajlandóság.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés
- Versenyképes jövedelem
- Folyamatos szakmai támogatás
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Szakrendszeri és ügyviteli szakértő
Főbb feladatok, munkák
- Vizsgáztatási- és a hozzá kapcsolódó szakrendszerek vizsgálata a szabályozási környezetnek való megfelelés érdekében;
- Részvétel az alkalmazások továbbfejlesztésében szakmai oldalról;
- Üzleti igények informatikai igénnyé formálása;
- Hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módosítási igények, valamint további támogatási feladatok nyilvántartása és koordinálása;
- Elkészült javítások tesztelése és átvétele;
- Szoros együttműködés az alkalmazás fejlesztőjével és az üzemeltetési csapattal;
- Szakrendszerekkel kapcsolatos technikai segítségnyújtás a munkatársak részére;
- Teszt esetek készítése és dokumentálása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Középfokú végzettség;
- Legalább 2 éves igazgatási/informatikai/közlekedési területen szerzett tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Közlekedésszakmai tapasztalat és érdeklődés;
- Közlekedési szabályzókban (jogszabályok, szakmai ajánlások) való jártasság;
- Igazgatási rendszerekkel kapcsolatos korábbi tapasztalat;
- Alkalmazás szerepkörökkel és jogosultsági rendszerrel kapcsolatos tapasztalat;
- Alkalmazásműködtetéssel összefüggő IT tapasztalat;
- Közlekedésmérnök/Igazgatásszervező/Informatikai végzettség.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
- Innovatív környezet;
- Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
- Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.
Munkavégzés helye
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Kontroller
Főbb feladatok, munkák
- Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
- Részvétel az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában havi-negyedéves gyakorisággal;
- Részvétel az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoring feladataiban (visszamérés);
- Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
- Részvétel a költségfelosztás rendszerének működtetésében;
- A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése,;
- Önköltségszámítási és jövedelmezőségi számítások, elemzések készítése;
- Döntés-előkészítéshez kapcsolódó gazdasági számítások végzése;
- Üzletági/szakterületi szintű terv-tény és forecast adatok, költségelemzések készítése és kiértékelése;
- Részvétel a szerződés nyilvántartási rendszer vezetésében;
- A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
- Társosztályokkal való folyamatos együttműködés.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
- Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
- Magas szintű MS Office ismeretek;
- Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Lendületes és összetartó csapat.
Munkavégzés helye
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgaszervező
Főbb feladatok, munkák:
- A közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáinak megszervezése;
- A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
- Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és a partnerekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
- Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önállóság, dinamikus és precíz munkavégzés;
- Csapatmunkában való aktív részvétel.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Összetartó, támogató csapat.
Munkavégzés helye:
1119 Budapest, Petzvál József u. 39.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vasúti vizsgáztatási szakértő
Főbb feladatok, munkák
- Vasúti vizsgáztatással kapcsolatos előírások kidolgozása, karbantartása;
- Az egyes vasúti vizsgák módszertanának kidolgozása, vizsgafeladatok összeállítása;
- A vasúti vizsgáztatáshoz kapcsolódó informatikai rendszerek és adatbázisok kezelése, fejlesztése;
- A képző szervezetekkel és vasúti társaságokkal kapcsolattartás;
- Vizsgabiztosi szakmai tevékenység adminisztratív támogatása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú végzettség;
- Vasútszakmai tapasztalat és érdeklődés;
- Vasúti vizsgáztatást szabályozó jogszabályok ismerete;
- Haladó szintű MS Office ismeretek;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Több vasúti infrastruktúrára érvényes képesítés;
- VBA makró használata és fejlesztési tapasztalat.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során
Munkavégzés helye
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.